Počet záznamov: 1
Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch
SYS 0129305 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240220104827.1 100 $a 20110517a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch $f Katarína Grančičová 301 $a VEGA 1/0385/10 330 $a Odlišnosti marketingu v malých podnikoch a možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malej firme. Podstata a význam marketingu pri formulovaní a výbere vhodnej marketingovej stratégie v malej firme. Budovanie vzťahov so zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 106-110 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004273 $a podnikanie malé 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $f 1967- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110517 $g AACR2
Počet záznamov: 1