Počet záznamov: 1
Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti
SYS 0129410 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134401.7 100 $a 20110518a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti $f Zuzana Kolláriková 330 $a Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti Tesco Stores SR. Správne zvolená marketingová stratégia a orientácia na zákazníka. Smerovanie komunikačnej politiky a využívanie jej nástrojov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 148-152 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002404 $a hypermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006110 $a supermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0040858 $a Kolláriková $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110518 $g AACR2
Počet záznamov: 1