Počet záznamov: 1
Funkcie a nástroje podlinkovej komunikácie v rámci integrovanej marketingovej komunikácie
SYS 0129445 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929134446.2 100 $a 20110518d1997łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Funkcie a nástroje podlinkovej komunikácie v rámci integrovanej marketingovej komunikácie $f Helena Labská, Júlia Lipianska 463 -1
$1 200 1 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii `97: podlinková marketingová komunikácia $e zborník prednášok z konferencie, 15.-16.10.1997, Bratislava $e sprievodné podujatie veľtrhu Intermedia, Nové trendy `97 $v S. 10-14 $1 210 $a Bratislava $c Incheba, a. s. $d 1997 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110518 $g AACR2
Počet záznamov: 1