Počet záznamov: 1
Značka a marketingová stratégia
SYS 0129521 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221019090126.0 100 $a 20110518a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Značka a marketingová stratégia $f Anna Križanová, Juraj Kolenčík, Jana Majerová 301 $a VEGA 1/0357/11 330 $a Definícia, ktorá spája značku s pomenovaním alebo vizuálnym označením. Identifikácia a odlíšenie produktu i samotnej značky. Značka ako súbor informácií. Úloha značky v marketingovej stratégii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 158-162 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0016156 $a Križanová $b Anna $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0033107 $a Kolenčík $b Juraj $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0055904 $a Majerová $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110518 $g AACR2
Počet záznamov: 1