Počet záznamov: 1
Meranie spokojnosti zákazníka
SYS 0129522 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134356.4 100 $a 20110519a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Meranie spokojnosti zákazníka $f Alena Kusá 301 $a VEGA 5 /0496/09 330 $a Vývoj trhu a marketingové ciele podniku. Spokojnosť zákazníkov ako nevyhnutná a dôležitá súčasť marketingových aktivít firmy. Moderný marketing a princíp zameraný na zákazníka. Normy ISO 9000 a STN ISO EN 9000:2000. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 163-169 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004740 $a práva spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110519 $g AACR2
Počet záznamov: 1