Počet záznamov: 1  

Meranie spokojnosti zákazníka

  1. SYS0129522
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134356.4
    100
      
    $a 20110519a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Meranie spokojnosti zákazníka $f Alena Kusá
    301
      
    $a VEGA 5 /0496/09
    330
      
    $a Vývoj trhu a marketingové ciele podniku. Spokojnosť zákazníkov ako nevyhnutná a dôležitá súčasť marketingových aktivít firmy. Moderný marketing a princíp zameraný na zákazníka. Normy ISO 9000 a STN ISO EN 9000:2000.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129186 $1 010 $a 978-80-89241-41-5 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2011 $b elektronický zdroj $e vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod $e vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011 $d Marketing and trade 2011 : the influence of volatility and interdependence in world economy on marketing and trade $z eng $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $v S. 163-169 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci $d [2011] $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004740 $a práva spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110519 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.