Počet záznamov: 1
Aby sa z SLA nestal zdrap papiera
SYS 0129593 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230929121019.9 100 $a 20110520a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Aby sa z SLA nestal zdrap papiera $f Tomáš Nielsen 330 $a SLA (Service level agreements) sa stali štandardnou súčasťou zmlúv v oblasti informačných technológií. Dohody sa obvykle uzatvárajú pri poskytovaní IT služieb, najmä pri outsourcingových projektoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212028 $1 011 $a 1336-1805 $1 200 1 $a eFOCUS $e špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách $v Roč. 11, č. 1-2 (2011), s. 51-53 $1 210 $a [Svätý Jur] $c Digit $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007267 $a vzťahy dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005627 $a sankcie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007388 $a zákonník obchodný 675 $a 347.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000215 $x Obchodné právo 700 -1
$3 eu_un_auth*0017969 $a Nielsen $b Tomáš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110520 $g AACR2
Počet záznamov: 1