Počet záznamov: 1  

Príspevok k teórii marketingu miesta

  1. SYS0129729
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221207081555.1
    100
      
    $a 20110523a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Príspevok k teórii marketingu miesta $d <The> article about theory of place marketing $f Kristína Viestová
    301
      
    $a VEGA 2/0091/09
    330
      
    $a Príspevok sa zaoberá časťou teórie marketingovej subkoncepcie, a to marketingom miesta. Dôraz kladie na časť terminológie tejto vednej disciplíny, na samotné pomenovanie, na názov vedeckej disciplíny.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0128204 $1 010 $a 978-80-970495-4-6 $1 200 1 $a Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : komunálna reforma, spravovanie a manažovanie, trendy vo verejnom živote, regionálny rozvoj : Bratislava 25. novembra 2010 $v S. 728-736 $1 210 $a Bratislava $c crr $d 2010 $1 215 $a CD-ROM [805 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110523 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.