Počet záznamov: 1  

Teoretické prístupy v sociálnom marketingu

  1. SYS0130018
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819083109.4
    100
      
    $a 20110530d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Teoretické prístupy v sociálnom marketingu $f Jana Kováčová
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0115264 $1 010 $a 978-80-225-2972-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2010 $d EDAMBA 2010 : proceedings from international scientific conference for doctoral students and young researchers $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e 20.-21. máj 2010, Mojmírovce $z eng $f zborník zostavila Petra Némethová $v S. 230-235 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 553 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0061660 $a Kováčová $b Jana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110530 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.