Počet záznamov: 1  

Súčasné trendy v Corporate Culture

  1. SYS0130059
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240411073102.5
    100
      
    $a 20110530a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Súčasné trendy v Corporate Culture $f Martina Belejová
    301
      
    $a VEGA 1/0803/10
    330
      
    $a Do popredia záujmu vrcholových manažérov sa dostávajú okrem kvantitatívnych výsledkov aj tzv. kvalitatívne veličiny úspešnosti firmy, ako známa značka, dobré meno, či firemný imidž. Snahu o dosiahnutie týchto kvalitatívnych cieľov firmy v sebe zahŕňa aj proces formovania a rozvoja Corporate Culture. Aktuálnymi trendami v oblasti CC sú etika, učiaca sa organizácia a outsourcing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0128701 $1 010 $a 978-80-225-3195-5 $1 200 1 $a Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 $b elektronický zdroj $e nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku $e zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011 $f Zostavovateľ: Daniel Krajčík, Josef Taušer $v S. 17-19 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2011 $1 215 $a 469 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034056 $a Belejová $b Martina $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110530 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.