Počet záznamov: 1  

Modely šírenia nového produktu

  1. SYS0130211
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240216103940.4
    014
      
    $a 000350463600024 $2 WOS
    100
      
    $a 20110601d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Modely šírenia nového produktu $d New product diffusion models $f Nora Grisáková
    301
      
    $a VEGA 1/0410/10
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Skupiny modelov, ktoré tvoria priamy vzťah medzi mierou zmeny v predaji a reklamným vplyvom firmy. Modely šírenia (difúzne modely), modely predvedenia (introtucing) a "takeoff" nového produktu. Reputácia firmy a efektívnosť reklamy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129807 $1 010 $a 978-80-225-3200-6 $1 200 1 $a Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy $e zborník [recenzovaných] vedeckých prác $f Štefan Majtán a kolektív $v S. 140-146 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 577 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003404 $a modely dynamické
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $f 1978- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110601 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.