Počet záznamov: 1
Modely šírenia nového produktu
SYS 0130211 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240216103940.4 014 $a 000350463600024 $2 WOS 100 $a 20110601d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Modely šírenia nového produktu $d New product diffusion models $f Nora Grisáková 301 $a VEGA 1/0410/10 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Skupiny modelov, ktoré tvoria priamy vzťah medzi mierou zmeny v predaji a reklamným vplyvom firmy. Modely šírenia (difúzne modely), modely predvedenia (introtucing) a "takeoff" nového produktu. Reputácia firmy a efektívnosť reklamy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129807 $1 010 $a 978-80-225-3200-6 $1 200 1 $a Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy $e zborník [recenzovaných] vedeckých prác $f Štefan Majtán a kolektív $v S. 140-146 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 577 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003404 $a modely dynamické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $f 1978- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110601 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1