Počet záznamov: 1
Tendencie vývoja medzinárodného marketingového programu
SYS 0130266 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240411073103.9 100 $a 20110602a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Tendencie vývoja medzinárodného marketingového programu $f Otília Zorkóciová, Barbora Brynkusová 301 $a VEGA 1/0803/10 330 $a Medzinárodný marketing, medzinárodný marketingový mix. Analýza vývoja názorov širokej autorskej verejnosti na klasifikáciu jednotlivých prvkov medzinárodného marketingového programu - marketingového mixu od jeho začiatkov až po súčasnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0128701 $1 010 $a 978-80-225-3195-5 $1 200 1 $a Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 $b elektronický zdroj $e nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku $e zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011 $f Zostavovateľ: Daniel Krajčík, Josef Taušer $v S. 458-464 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2011 $1 215 $a 469 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006635 $a trh svetový 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0034060 $a Brynkusová $b Barbora $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110602 $g AACR2
Počet záznamov: 1