Počet záznamov: 1  

Pravda a lži ve výzkumu trhu

  1. SYS0130270
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095427.1
    100
      
    $a 20110602a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Pravda a lži ve výzkumu trhu $f Ivan Tomek
    330
      
    $a Ako zistiť skutočnú objektivitu výskumu. Kde vzniká vo výskume chyba na strane zdrojov dát. Chronickí klamári. Klamanie pre odmenu. Falošné identity. Upravovanie kvót. Zlepšovanie vlastného obrazu respondenta. Odpovede neviem, nepoznám. Ako sa vyhnúť nepravdivým odpovediam vo výskume.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 5 (Květen 2011), s. 34-36 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007199 $a výskum trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029310 $a Tomek $b Ivan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110602 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.