Počet záznamov: 1
The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market
SYS 0130276 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240102142614.1 100 $a 20110602d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market $f Andrej Miklošík 330 $a Regulácia výdavkov v podnikoch v čase hospodárskej krízy. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rôzne prístupy tvorcov reklamy k stratégii riadenia rozpočtu na reklamu. Reklama je determinovaná aj spotrebiteľským správaním. 463 -1
$1 010 $a 978-80-903986-5-8 $1 200 1 $a Crisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989 $v S. 97-107 $1 210 $a Prague $c Central European Centre for Mission Studies $d 2011 541 1-
$a Vplyv zmien ekonomického cyklu na správanie jednotlivých subjektov s aplikáciou na reklamný trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110602 $g AACR2
Počet záznamov: 1