Počet záznamov: 1  

The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market

  1. SYS0130276
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240102142614.1
    100
      
    $a 20110602d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a <The> Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market $f Andrej Miklošík
    330
      
    $a Regulácia výdavkov v podnikoch v čase hospodárskej krízy. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rôzne prístupy tvorcov reklamy k stratégii riadenia rozpočtu na reklamu. Reklama je determinovaná aj spotrebiteľským správaním.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-903986-5-8 $1 200 1 $a Crisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989 $v S. 97-107 $1 210 $a Prague $c Central European Centre for Mission Studies $d 2011
    541
    1-
    $a Vplyv zmien ekonomického cyklu na správanie jednotlivých subjektov s aplikáciou na reklamný trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110602 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.