Počet záznamov: 1  

Český turista

  1. SYS0130279
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095425.3
    100
      
    $a 20110602a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Český turista
    330
      
    $a Agentúra Ipsos Tambor realizovala pre agentúru CzechTourism výskum mapujúci český domáci cestovný ruch. Opýtaných bolo viac ako 25000 respondentov. Z výsledkov výskumu - najviac používaný dopravný prostriedok je auto, väčšina pobytov je kratších ako tri dni, hlavnými dôvodmi je turistika a šport. Regionálne lákadlá. Lojálnosť turistov. Miera spokojnosti. Chýbajúca reklama na domáci cestovný ruch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 5 (Květen 2011), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005577 $a ruch cestovný domáci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006659 $a turistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110602 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.