Počet záznamov: 1
Český turista
SYS 0130279 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019095425.3 100 $a 20110602a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Český turista 330 $a Agentúra Ipsos Tambor realizovala pre agentúru CzechTourism výskum mapujúci český domáci cestovný ruch. Opýtaných bolo viac ako 25000 respondentov. Z výsledkov výskumu - najviac používaný dopravný prostriedok je auto, väčšina pobytov je kratších ako tri dni, hlavnými dôvodmi je turistika a šport. Regionálne lákadlá. Lojálnosť turistov. Miera spokojnosti. Chýbajúca reklama na domáci cestovný ruch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 5 (Květen 2011), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005577 $a ruch cestovný domáci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006659 $a turistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110602 $g AACR2
Počet záznamov: 1