Počet záznamov: 1
Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh
SYS 0132459 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929065049.6 100 $a 20110608d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh $f Andrej Miklošík 301 $a VEGA 1/0557/08 330 $a Riadenie výdavkov vo firmách pri prechode medzi fázami hospodárskeho cyklu. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rozdielne prístupy zadávateľov reklamy k stratégii riadenia výdavkov na reklamu. Zmena správania spotrebiteľov, ako aj ekonomických subjektov v prostredí klasického prostredia a trhu a v prostredí internetu. 463 -1
$1 010 $a 978-80-903986-4-1 $1 200 1 $a Krizové situace v česko-slovenském kontextu po roce 1989 $e [konferencia Středoevropského centra misijních studií v spolupráci s Fakultou misijnej práce a tropického zdravotníctva VŠZSP sv. Alžbety, Bratislava, 14. 4. 2011] $g Editori: Zuzana Jurechová, Pavol Bargár $v S. 93-103 $1 210 $a Praha $c Středoevropské centrum misijních studií $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001527 $a cykly hospodárske 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110608 $g AACR2
Počet záznamov: 1