Počet záznamov: 1  

Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti

  1. SYS0132497
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803084335.9
    100
      
    $a 20110609d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti $f Monika Čonková
    330
      
    $a Meranie výkonnosti marketingových procesov indexom marketingových spôsobilostí (IMS). Preverenie platnosti a praktická interpretácia vzťahu medzi ukazovateľom relatívnej úrovne marketingu (IMS) a podnikovými výkonnostnými ukazovateľmi v čase. Závery z analýzy ukazovateľa indexu marketingových spôsobilostí.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-554-0292-5 $1 200 1 $a Rozvoj marketingu v teórii a praxi $d Marketing development in theory and practice $e vedecký monografický zborník $v S. 19-24 $1 210 $a Žilina $c Vydavateľstvo EDIS $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014145 $a Čonková $b Monika $f 1976- $p EUBPHFKIM $9 100 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110609 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.