Počet záznamov: 1
Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti
SYS 0132497 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084335.9 100 $a 20110609d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti $f Monika Čonková 330 $a Meranie výkonnosti marketingových procesov indexom marketingových spôsobilostí (IMS). Preverenie platnosti a praktická interpretácia vzťahu medzi ukazovateľom relatívnej úrovne marketingu (IMS) a podnikovými výkonnostnými ukazovateľmi v čase. Závery z analýzy ukazovateľa indexu marketingových spôsobilostí. 463 -1
$1 010 $a 978-80-554-0292-5 $1 200 1 $a Rozvoj marketingu v teórii a praxi $d Marketing development in theory and practice $e vedecký monografický zborník $v S. 19-24 $1 210 $a Žilina $c Vydavateľstvo EDIS $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014145 $a Čonková $b Monika $f 1976- $p EUBPHFKIM $9 100 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110609 $g AACR2
Počet záznamov: 1