Počet záznamov: 1  

Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom

  1. SYS0134227
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072515.7
    100
      
    $a 20110623a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom $d Teaching marketing research in e-learning environment Collaborize Classroom $f Zoltán Rózsa, Stanislav Filip, Mária Tokárová
    330
      
    $a E-learning ako multimediálna podpora vzdelávacieho procesu vedie k skvalitneniu vzdelávania. Cieľom príspevku je prezentovať skúsenosti s tvorbou kurzu Marketingový výskum v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0132455 $1 010 $a 978-80-8137-001-4 $1 200 1 $a Aktuálne trendy v manažmente verejnej správy $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : Bratislava 28. apríla 2011 $f výkonná redaktorka Mária Tokárová $v S. 311-320 $1 210 $a Bratislava $c crr.sk $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [435 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004814 $a predmety učebné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015177 $a Rózsa $b Zoltán $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0022180 $a Filip $b Stanislav $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048908 $a Tokárová $b Mária $p EUBFNHKHP $4 070 $T Katedra hospodárskej politiky FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110623 $g AACR2
    830
      
    $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu. Nevykázané na MŠ
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.