Počet záznamov: 1
Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom
SYS 0134227 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072515.7 100 $a 20110623a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom $d Teaching marketing research in e-learning environment Collaborize Classroom $f Zoltán Rózsa, Stanislav Filip, Mária Tokárová 330 $a E-learning ako multimediálna podpora vzdelávacieho procesu vedie k skvalitneniu vzdelávania. Cieľom príspevku je prezentovať skúsenosti s tvorbou kurzu Marketingový výskum v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0132455 $1 010 $a 978-80-8137-001-4 $1 200 1 $a Aktuálne trendy v manažmente verejnej správy $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : Bratislava 28. apríla 2011 $f výkonná redaktorka Mária Tokárová $v S. 311-320 $1 210 $a Bratislava $c crr.sk $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [435 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004814 $a predmety učebné 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 675 $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba 700 -1
$3 eu_un_auth*0015177 $a Rózsa $b Zoltán $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0022180 $a Filip $b Stanislav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048908 $a Tokárová $b Mária $p EUBFNHKHP $4 070 $T Katedra hospodárskej politiky FNH 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110623 $g AACR2 830 $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu. Nevykázané na MŠ
Počet záznamov: 1