Počet záznamov: 1
Získavanie a transformácia znalostí od kľúčových rozhodovateľov
SYS 0136423 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072528.4 100 $a 20110906a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Získavanie a transformácia znalostí od kľúčových rozhodovateľov $f Andrej Miklošík 330 $a Proces budovania efektívneho systému manažmentu znalostí si vyžaduje, aby boli v procese zapojené všetky úrovne riadenia firmy vrátane prepojenia na prostredie partnerov, externých spolupracovníkov a ďalšie skupiny ľudí, ktoré sú v priamom alebo sprostredkovanom kontakte s firmou, napr. lobistov. Špeciálnu pozornosť je potrebné venovať a individuálne metódy je potrebné aplikovať práve na kľúčových rozhodovateľov, ktorí pochádzajú z niektorej zo skupín: majitelia – spoločníci, kľúčoví akcionári, top manažment, lobisti. 463 -1
$1 200 1 $a Manažmentznalostí.eu $b elektronický zdroj $e smerom k inovačnej excelentnosti $v S. [1-2] $1 210 $a Bratislava $c Ekonomikcá univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0033200 $a manažment znalostný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005435 $a riadenie znalostí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0005762 $a lobizmus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110906 $g AACR2
Počet záznamov: 1