Počet záznamov: 1  

Získavanie a transformácia znalostí od kľúčových rozhodovateľov

  1. SYS0136423
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072528.4
    100
      
    $a 20110906a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Získavanie a transformácia znalostí od kľúčových rozhodovateľov $f Andrej Miklošík
    330
      
    $a Proces budovania efektívneho systému manažmentu znalostí si vyžaduje, aby boli v procese zapojené všetky úrovne riadenia firmy vrátane prepojenia na prostredie partnerov, externých spolupracovníkov a ďalšie skupiny ľudí, ktoré sú v priamom alebo sprostredkovanom kontakte s firmou, napr. lobistov. Špeciálnu pozornosť je potrebné venovať a individuálne metódy je potrebné aplikovať práve na kľúčových rozhodovateľov, ktorí pochádzajú z niektorej zo skupín: majitelia – spoločníci, kľúčoví akcionári, top manažment, lobisti.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Manažmentznalostí.eu $b elektronický zdroj $e smerom k inovačnej excelentnosti $v S. [1-2] $1 210 $a Bratislava $c Ekonomikcá univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033200 $a manažment znalostný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005435 $a riadenie znalostí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005762 $a lobizmus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110906 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.