Počet záznamov: 1  

Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku

  1. SYS0140219
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109111713.0
    100
      
    $a 20110926d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku $e bakalárska práca $f Dávid Kohúth $g školiteľ: Soňa Nemečková
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 46 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0042751 $a Kohúth $b Dávid $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110926 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.