Počet záznamov: 1  

Význam elektronického nákupu pre firemné procesy – nákupné, riadiace, marketingové a predajné procesy

  1. SYS0140325
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109101926.4
    100
      
    $a 20110926d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam elektronického nákupu pre firemné procesy – nákupné, riadiace, marketingové a predajné procesy $e diplomová práca $f Peter Čeliga $g školiteľ: Mária Dzurová
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 76 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0042827 $a Čeliga $b Peter $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110926 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.