Počet záznamov: 1  

Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka

  1. SYS0140334
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109101927.2
    100
      
    $a 20110926d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka $e diplomová práca $f Gabriela Stanková $g školiteľ: Marína Korčoková
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 86 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028012 $a Stanková $b Gabriela $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110926 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.