Počet záznamov: 1  

Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií

  1. SYS0140529
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170109121858.7
    100
      
    $a 20110926d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií $e bakalárska práca $f Eva Beňová $g školiteľ:Dominika Hovančáková
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 44 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059825 $a Beňová $b Eva $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0042951 $a Hovančáková $b Dominika $f 1985- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110926 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.