Počet záznamov: 1
Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií
SYS 0140529 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170109121858.7 100 $a 20110926d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií $e bakalárska práca $f Eva Beňová $g školiteľ:Dominika Hovančáková 210 $a Bratislava $d 2011 215 $a 44 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*p0059825 $a Beňová $b Eva $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0042951 $a Hovančáková $b Dominika $f 1985- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110926 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1