Počet záznamov: 1  

Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke

  1. SYS0141376
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20221207094736.2
    100
      
    $a 20110926d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke $e dizertačná práca $f Markus Reheis $g školiteľ: Dagmar Lesáková
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 143 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007570 $a známky ochranné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006980 $a trh tovarový
    675
      
    $a 347.77 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000216 $x Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035388 $a Reheis $b Markus $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 727 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110926 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.