Počet záznamov: 1
Global marketing
SYS 0141708 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240312115709.4 010 $a 978-0-273-72622-7 100 $a 20111004d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a GB 200 1-
$a Global marketing $e <a> decision-oriented approach $f Svend Hollensen 205 $a 5th ed. 210 $a Harlow $c FT Prentice Hall/Pearson Education $d 2011 215 $a 756 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007236 $a vývoz 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002843 $a konkurencia medzinárodná 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0018450 $a Hollensen $b Svend $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111004 $g AACR2
Počet záznamov: 1