Počet záznamov: 1
Hospodárska kríza a marketing
SYS 0141829 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231207073815.3 100 $a 20111006a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Hospodárska kríza a marketing $f Jozef Matúš 330 $a Marketing a riešenie nových úloh v čase krízy. Makroekonomické problémy. Klesajúca kúpna sila obyvateľstva, zmena dopytu ako aj kapacita trhu. Krízová komunikácia a program pripravenosti na jednotlivé situácie vo vnútri podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212044 $1 011 $a 1337-0839 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $e vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline $v Roč. 5, č. 1 (2011), s. 28-30 $1 210 $a Žilina $c Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0032176 $a Matúš $b Jozef $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111006 $g AACR2
Počet záznamov: 1