Počet záznamov: 1  

Využitie geografických informačných systémov pre analýzu socioekonomických a demografických charakteristík geografického priestoru v rámci koncepcie geomarketingu

  1. SYS0141925
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819152741.8
    100
      
    $a 20111010d2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie geografických informačných systémov pre analýzu socioekonomických a demografických charakteristík geografického priestoru v rámci koncepcie geomarketingu $f Štefan Žák
    463
    -1
    $1 010 $a 80-225-1745-3 $1 200 1 $a Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára $g Zostavil: Jozef Čimo $g Recenzenti: Marta Kulčáková, Jozef Orgonáš $v S. 117-119 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu $d 2003
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111010 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.