Počet záznamov: 1
Mestský marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia
SYS 0141927 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929065117.2 100 $a 20111010d2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Mestský marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia $f Štefan Žák 463 -1
$1 010 $a 80-225-1745-3 $1 200 1 $a Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára $g Zostavil: Jozef Čimo $g Recenzenti: Marta Kulčáková, Jozef Orgonáš $v S. 141-143 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu $d 2003 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111010 $g AACR2
Počet záznamov: 1