Počet záznamov: 1  

Charakteristika spotrebiteľského vzdelávania a jeho foriem

  1. SYS0141943
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819091850.7
    100
      
    $a 20111010a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Charakteristika spotrebiteľského vzdelávania a jeho foriem $f Barbora Lattová
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 210-214 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111010 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.