Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka a kvalita služieb

  1. SYS0142240
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240319125440.8
    100
      
    $a 20100205d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spokojnosť zákazníka a kvalita služieb $e bakalárska práca $f Jana Trnková $g školiteľ: Marta Karkalíková
    210
      
    $a Bratislava $d 2009
    215
      
    $a 50 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043715 $a Trnková $b Jana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029082 $a Karkalíková $b Marta $f 1947- $p EUBOBFKTK $4 727 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000953 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.