Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingu - vybrané problémy

  1. SYS0142397
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819073617.0
    100
      
    $a 20111018a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nové trendy v marketingu - vybrané problémy $d New trends in marketing - selected problems $f Katarína Grančičová
    330
      
    $a Vznik a charakteristika guerilla marketingu. Najpodstatnejšie rozdiely guerrilla marketingu a tradičného marketingu. Vývoj v guerilla marketingu vplyvom vývoja trhov a informačných a komunikačných technológií. Ťažisko guerilla marketingu v komunikácii. Dôležitosť legality postupov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0141436 $1 010 $a 978-80-225-3253-2 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave $f zostavovatelia Miroslav Majtán, Peter Markovič $v S. [1-5] $1 210 $a [Bratislava] $c [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave] $d [2011] $1 215 $a CD-ROM [1440 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $f 1967- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111018 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.