Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu - vybrané problémy
SYS 0142397 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819073617.0 100 $a 20111018a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nové trendy v marketingu - vybrané problémy $d New trends in marketing - selected problems $f Katarína Grančičová 330 $a Vznik a charakteristika guerilla marketingu. Najpodstatnejšie rozdiely guerrilla marketingu a tradičného marketingu. Vývoj v guerilla marketingu vplyvom vývoja trhov a informačných a komunikačných technológií. Ťažisko guerilla marketingu v komunikácii. Dôležitosť legality postupov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0141436 $1 010 $a 978-80-225-3253-2 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave $f zostavovatelia Miroslav Majtán, Peter Markovič $v S. [1-5] $1 210 $a [Bratislava] $c [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave] $d [2011] $1 215 $a CD-ROM [1440 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $f 1967- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111018 $g AACR2
Počet záznamov: 1