Počet záznamov: 1  

Mobile marketing

  1. SYS0142480
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231120133355.8
    100
      
    $a 20111019a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Mobile marketing $f Dominika Hovančáková
    330
      
    $a Definície mobilného marketingu. Situačný potenciál ako faktor úspech mobilného marketingu. Integrovaný situačne-orientovaný manažment vzťahov so zákazníkmi. Výhody, vlastnosti a formy mobilného marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 14 (2011), s. 211-225 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0042951 $a Hovančáková $b Dominika $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111019 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.