Počet záznamov: 1
Mobile marketing
SYS 0142480 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231120133355.8 100 $a 20111019a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Mobile marketing $f Dominika Hovančáková 330 $a Definície mobilného marketingu. Situačný potenciál ako faktor úspech mobilného marketingu. Integrovaný situačne-orientovaný manažment vzťahov so zákazníkmi. Výhody, vlastnosti a formy mobilného marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 14 (2011), s. 211-225 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0042951 $a Hovančáková $b Dominika $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111019 $g AACR2
Počet záznamov: 1