Počet záznamov: 1
STN ISO 10002 : 2005
SYS 0142518 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240318114712.9 100 $a 20111019d2005łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng 102 $a SK 200 1-
$a STN ISO 10002 : 2005 $e manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách. $f spracovateľ: Ľudmila Bílá 210 $a Bratislava $c Slovenský ústav technickej normalizácie $d 2005 215 $a 32 s. 300 $a Táto norma obsahuje slovenskú verziu ISO 10002: 2004 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006092 $a sťažnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007028 $a vyjednávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 675 $a 006 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000009 $x Normalizácia. Normy 700 -1
$3 eu_un_auth*0007778 $a Bílá $b Ľudmila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111019 $g AACR2
Počet záznamov: 1