Počet záznamov: 1
Uzákonenie product placementu vo vybraných európskych krajinách
SYS 0142848 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072548.2 100 $a 20111026a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Uzákonenie product placementu vo vybraných európskych krajinách $d Legalization product placement in selected European countries $f Soňa Nemečková 330 $a V Európe sa využitie product placementu (umiestňovanie produktov) ešte donedávna považovalo za skrytú reklamu. Vzhľadom na to, že v mnohých štátoch vstúpila jeho legálna podoba do platnosti v ostatných dvoch rokoch, možno ho považovať za nový trend v marketingovej komunikácii v rámci Európy. Product placement a jeho uzákonenie v Slovenskej republike, Českej republike a vo Veľkej Británii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0141436 $1 010 $a 978-80-225-3253-2 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave $f zostavovatelia Miroslav Majtán, Peter Markovič $v S. [1-7] $1 210 $a [Bratislava] $c [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave] $d [2011] $1 215 $a CD-ROM [1440 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006954 $a Veľká Británia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111026 $g AACR2
Počet záznamov: 1