Počet záznamov: 1
Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie
SYS 0142878 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134205.6 100 $a 20111027a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie $f Kamila Valkovcová 330 $a Globalizácia predstavuje reakciu na presýtenosť domácich trhov a odstraňuje bariéry medzi jednotlivými krajinami. Marketingové plánovanie pomáha podnikom uspieť v globálnej ekonomike, ktorá vyžaduje neustále zmeny v trhovom prostredí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0142244 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 $b elektronický zdroj $e zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011 $v S. [1-5] $1 210 $a [Žilina] $c [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity] $d [2011] $1 215 $a CD-ROM [654 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001476 $a ciele podnikové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0038238 $a Valkovcová $b Kamila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111027 $g AACR2
Počet záznamov: 1