Počet záznamov: 1  

Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie

  1. SYS0142878
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134205.6
    100
      
    $a 20111027a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie $f Kamila Valkovcová
    330
      
    $a Globalizácia predstavuje reakciu na presýtenosť domácich trhov a odstraňuje bariéry medzi jednotlivými krajinami. Marketingové plánovanie pomáha podnikom uspieť v globálnej ekonomike, ktorá vyžaduje neustále zmeny v trhovom prostredí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0142244 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 $b elektronický zdroj $e zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011 $v S. [1-5] $1 210 $a [Žilina] $c [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity] $d [2011] $1 215 $a CD-ROM [654 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001476 $a ciele podnikové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038238 $a Valkovcová $b Kamila $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111027 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.