Počet záznamov: 1
Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences
SYS 0143187 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240315100658.2 100 $a 20111103a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences $f Veronika Fogašová, Ľuboš Oláh 301 $a VEGA 1/0333/11 301 $a VEGA 1/0652/10 330 $a Neuromarketing - revolúcia v štúdiu správania spotrebiteľa? Nástroje/metódy štúdia informácií, ktoré využíva neuromarketing. Pôvod a charakteristika neuromarketingu. Predmet a metodológia štúdia neuromarketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0142201 $1 010 $a 978-80-225-3265-5 $1 200 1 $a EDAMBA 2011 $b elektronický zdroj $e proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava $z eng $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $v S. 154-160 $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [718 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037279 $a Fogašová $b Veronika $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111103 $g AACR2
Počet záznamov: 1