Počet záznamov: 1  

Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences

  1. SYS0143187
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240315100658.2
    100
      
    $a 20111103a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences $f Veronika Fogašová, Ľuboš Oláh
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    330
      
    $a Neuromarketing - revolúcia v štúdiu správania spotrebiteľa? Nástroje/metódy štúdia informácií, ktoré využíva neuromarketing. Pôvod a charakteristika neuromarketingu. Predmet a metodológia štúdia neuromarketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0142201 $1 010 $a 978-80-225-3265-5 $1 200 1 $a EDAMBA 2011 $b elektronický zdroj $e proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava $z eng $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $v S. 154-160 $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [718 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037279 $a Fogašová $b Veronika $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111103 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.