Počet záznamov: 1
Marketing and logistics: collaboration or competition?
SYS 0143289 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819073540.2 100 $a 20111107a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing and logistics: collaboration or competition? $f Lucia Furdová 301 $a IGM 2316071 330 $a Vzťahy medzi marketingom a logistikou a ich vplyv na dodávateľsko-odberateľské vzťahy. Potreba spolupráce medzi marketingom a logistikou v súčasnej dobe. Marketing mix. Marketing a logistika. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0142201 $1 010 $a 978-80-225-3265-5 $1 200 1 $a EDAMBA 2011 $b elektronický zdroj $e proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava $z eng $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $v S. 161-166 $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [718 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029915 $a Furdová $b Lucia $f 1984- $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111107 $g AACR2
Počet záznamov: 1