Počet záznamov: 1  

Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike

  1. SYS0143332
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240411071506.9
    100
      
    $a 20111107a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike $f Lenka Šimorová
    301
      
    $a VEGA 1/ 0803/10
    330
      
    $a Corporate Image (Cim) ako súčasť Corporate Identity a hospodárska kríza. Stratégie firiem používané na zníženie dosahov hospodárskej krízy. Firmy postupne chápu potrebu mať silný Cim, alebo aspoň taký, ktorý nepoškodzuje firmu. Akonáhle bude Cim poškvrnená, existuje veľmi malá šanca na prekonanie takého poškodenia a pomalý návrat resp. zánik.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0142783 $1 010 $a 978-80-225-3264-8 $1 200 1 $a SEMAFOR 2011 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011 $v S. 1-7 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004031 $a organizácie medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0023408 $a Šimorová $b Lenka $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111107 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.