Počet záznamov: 1
Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike
SYS 0143332 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240411071506.9 100 $a 20111107a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike $f Lenka Šimorová 301 $a VEGA 1/ 0803/10 330 $a Corporate Image (Cim) ako súčasť Corporate Identity a hospodárska kríza. Stratégie firiem používané na zníženie dosahov hospodárskej krízy. Firmy postupne chápu potrebu mať silný Cim, alebo aspoň taký, ktorý nepoškodzuje firmu. Akonáhle bude Cim poškvrnená, existuje veľmi malá šanca na prekonanie takého poškodenia a pomalý návrat resp. zánik. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0142783 $1 010 $a 978-80-225-3264-8 $1 200 1 $a SEMAFOR 2011 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011 $v S. 1-7 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004031 $a organizácie medzinárodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0023408 $a Šimorová $b Lenka $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111107 $g AACR2
Počet záznamov: 1