Počet záznamov: 1
Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja
SYS 0143357 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072554.6 100 $a 20111108a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja $f Veronika Fogašová 330 $a Aktuálne prístupy k marketingu realizovaného v mieste predaja so zameraním najmä na marketingovú komunikáciu so zákazníkom v reakcii na celospoločenské zmeny a tým aj zmeny v správaní zákazníkov. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja. Bluetooth marketing, mobile couponing, mobile tagging, platba mobilom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0141701 $1 010 $a 978-80-225-3247-1 $1 200 1 $a Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 $v S. 48-68 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [124 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004805 $a predaj priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037279 $a Fogašová $b Veronika $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111108 $g AACR2
Počet záznamov: 1