Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníkov vo vybranej spoločnosti

  1. SYS0143584
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220929065133.0
    100
      
    $a 20111114d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spokojnosť zákazníkov vo vybranej spoločnosti $f Bohuslava Mihalčová, Anna Vistánová
    330
      
    $a Pojem spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka. Prieskum spokojnisti zákazníkov v STK Košice. Vyhodnotenie výsledkov dotazníkového šetrenia. Návrhy na riešenie problémových oblastí.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8084-766-1 $1 200 1 $a Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie $e zborník príspevkov z III. ročníka vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 19.a 20. apríla 2011, Ružomberok $v S. 325-334 $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $f 1963- $p EUBPHFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044003 $a Vistánová $b Anna $p EUBPHFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111114 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.