Počet záznamov: 1
Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón
SYS 0143630 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912101151.6 100 $a 20111115a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón $f Zuzana Haruštiaková 330 $a Dobrá príprava a celkový dojem, ktorý v zákazníkovi vyvoláte v priebehu hovoru. Informácie, ktoré by ste mali vedieť o zákazníkovi. Predstavenie produktu alebo služby. Zistenie záujmu a overovanie do akej miery ste zákazníka zaujali. Vhodne a nevhodne kladené otázky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212634 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 10 (2011), s. 40-42 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006446 $a telemarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044019 $a Haruštiaková $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111115 $g AACR2
Počet záznamov: 1