Počet záznamov: 1
Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda
SYS 0143757 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240220105056.2 100 $a 20111118d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda $d <The> Marketing plan of company - the competitive advantage $f Pavol Serina 301 $a VEGA 1/0385/10 330 $a Marketingové nástroje a podnety v procese inovovania na globálnej konkurenčnej úrovni. Praktické skúsenosti a využitie moderných metód zostavovania marketingového firemného plánu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0143615 $1 010 $a 978-80-225-3284-6 $1 200 1 $a Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí $e [zborník vedeckých prác] $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce Katarína Grančičová $v S. 7-23 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 123 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0050188 $a Serina $b Pavol $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111118 $g AACR2
Počet záznamov: 1