Počet záznamov: 1  

Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda

  1. SYS0143757
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240220105056.2
    100
      
    $a 20111118d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda $d <The> Marketing plan of company - the competitive advantage $f Pavol Serina
    301
      
    $a VEGA 1/0385/10
    330
      
    $a Marketingové nástroje a podnety v procese inovovania na globálnej konkurenčnej úrovni. Praktické skúsenosti a využitie moderných metód zostavovania marketingového firemného plánu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0143615 $1 010 $a 978-80-225-3284-6 $1 200 1 $a Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí $e [zborník vedeckých prác] $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce Katarína Grančičová $v S. 7-23 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 123 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0050188 $a Serina $b Pavol $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111118 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.