Počet záznamov: 1
Prieskum trhu
SYS 0143762 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240220105125.4 100 $a 20111118d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prieskum trhu $d Market research $f Dana Hrušovská 301 $a VEGA 1/0385/10 330 $a Prieskum trhu, aktuálne problémy a hľadanie optimálnych riešení. Teoretické východiská prieskumu trhu. Komplexné vymedzenie základných teroretických pojmov súvisiacich s oblasťou prieskumu trhu a marketingových stratégií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0143615 $1 010 $a 978-80-225-3284-6 $1 200 1 $a Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí $e [zborník vedeckých prác] $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce Katarína Grančičová $v S. 24-37 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 123 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007289 $a vzťahy trhové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004948 $a prieskum potrieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003666 $a nerovnováha trhová 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007199 $a výskum trhu 675 $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $f 1964- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111118 $g AACR2
Počet záznamov: 1