Počet záznamov: 1  

Prieskum trhu

  1. SYS0143762
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240220105125.4
    100
      
    $a 20111118d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prieskum trhu $d Market research $f Dana Hrušovská
    301
      
    $a VEGA 1/0385/10
    330
      
    $a Prieskum trhu, aktuálne problémy a hľadanie optimálnych riešení. Teoretické východiská prieskumu trhu. Komplexné vymedzenie základných teroretických pojmov súvisiacich s oblasťou prieskumu trhu a marketingových stratégií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0143615 $1 010 $a 978-80-225-3284-6 $1 200 1 $a Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí $e [zborník vedeckých prác] $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce Katarína Grančičová $v S. 24-37 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 123 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007289 $a vzťahy trhové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004948 $a prieskum potrieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003666 $a nerovnováha trhová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007199 $a výskum trhu
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $f 1964- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111118 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.