Počet záznamov: 1  

Strategic marketing alternatives for European market

  1. SYS0143949
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20160323132055.1
    100
      
    $a 20111123d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Strategic marketing alternatives for European market $h 16 $f Milan Oreský
    330
      
    $a Koncepcia európskeho marketingu. Rozšírenie Európskej únie, rozšírenie európskeho trhu. Prechod od národného marketingu k európskemu marketingu. Alternatívy marketingovej stratégie pre európsky trh.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-83-7051-641-3 $1 200 1 $a Competitive and cooperative business strategies for efficient outcomes in different markets - internal organisational drivers $v S. 243-250 $1 210 $a Siedlce $c Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001005 $a adaptácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111123 $g AACR2
Počet záznamov: 1