Počet záznamov: 1
Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze
SYS 0144068 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306132940.7 100 $a 20111124d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze $f Mária Dzurová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Marketingová koncepcia ako významná úloha marketingových manažérov. Inovatívne myšlienky a využívanie špecifických konkurenčných výhod. Pôsobenie na trhu a úspech marketingovej koncepcie. 463 -1
$1 010 $a 978-80-554-0419-6 $1 200 1 $a Theory of Management 3 $e <The> Selected problems for the development support of management knowledge base $f prof. Štefan Hitmár, PhD. $v S. 96-100 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Zilina $d 2011 $1 215 $a 342. s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111124 $g AACR2
Počet záznamov: 1