Počet záznamov: 1  

Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze

  1. SYS0144068
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240306132940.7
    100
      
    $a 20111124d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze $f Mária Dzurová
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Marketingová koncepcia ako významná úloha marketingových manažérov. Inovatívne myšlienky a využívanie špecifických konkurenčných výhod. Pôsobenie na trhu a úspech marketingovej koncepcie.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-554-0419-6 $1 200 1 $a Theory of Management 3 $e <The> Selected problems for the development support of management knowledge base $f prof. Štefan Hitmár, PhD. $v S. 96-100 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Zilina $d 2011 $1 215 $a 342. s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111124 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.