Počet záznamov: 1
Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA)
SYS 0144201 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240220104707.5 100 $a 20111128a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA) $d Results of the survey of the impact globalization on the marketing activities of multinational company (on example of group of sugar companies AGRANA) $f Štefan Majtán 301 $a VEGA 1/0385/10 330 $a Analýza dopadov globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníckom priemysle. Predmetom analýzy bola nadnárodná skupina spoločností AGRANA, divízia Cukor. Charakteristika globalizácie trhového prostredia a metodika vykonaného výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144072 $1 010 $a 978-80-210-5596-4 $1 200 1 $a Ekonomika a management $b elektronický zdroj $e recenzovaný sborník příspěvků mezinárodního workshopu, Brno, 3. června 2011 $f Editor sborníku: Michal Kozub $v S. [95-101] $1 210 $a Brno $c Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [182 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004895 $a priemysel cukrovarnícky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003332 $a metódy výskumu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111128 $g AACR2
Počet záznamov: 1