Počet záznamov: 1
Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode
SYS 0144288 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929065139.7 100 $a 20111130d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode $d Geographic aspects of marketing mix in retailing $f Jaroslav Kita 301 $a VEGA 1/0039/11 330 $a Prispôsobovanie ponuky z hľadiska marketingu. Typy správaní európskych spotrebiteľov. Prispôsobovanie ponuky v rámci nákupných oblastí. Marketingová komunikácia a geomarketing. Cena a geomarketing. Geomarketing v distribúcii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0143556 $1 010 $a 978-80-225-3283-9 $1 200 1 $a Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti $e zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 $f Zostavil: Pavol Kita $v S. 19-27 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 69 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111130 $g AACR2
Počet záznamov: 1