Počet záznamov: 1  

Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode

  1. SYS0144288
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220929065139.7
    100
      
    $a 20111130d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode $d Geographic aspects of marketing mix in retailing $f Jaroslav Kita
    301
      
    $a VEGA 1/0039/11
    330
      
    $a Prispôsobovanie ponuky z hľadiska marketingu. Typy správaní európskych spotrebiteľov. Prispôsobovanie ponuky v rámci nákupných oblastí. Marketingová komunikácia a geomarketing. Cena a geomarketing. Geomarketing v distribúcii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0143556 $1 010 $a 978-80-225-3283-9 $1 200 1 $a Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti $e zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 $f Zostavil: Pavol Kita $v S. 19-27 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 69 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111130 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.