Počet záznamov: 1
The possibility of improving the image of the organization through the use of new trends in marketing communication
SYS 0144353 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103133913.8 100 $a 20111201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> possibility of improving the image of the organization through the use of new trends in marketing communication $f Juraj Récky 330 $a Marketingová komunikácia a nové médiá. Populárne komunikačné nástroje a mobilné telefóny. Sociálne siete. Blogy. Fóra, ratingy a hodnotenia. Využitie v zdravotníctve. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0142201 $1 010 $a 978-80-225-3265-5 $1 200 1 $a EDAMBA 2011 $b elektronický zdroj $e proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava $z eng $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $v S. 456-463 $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [718 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005979 $a starostlivosť zdravotná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003648 $a nemocnice 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0043874 $a Recký $b Juraj $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111201 $g AACR2
Počet záznamov: 1