Počet záznamov: 1
Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market
SYS 0144501 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083334.0 100 $a 20111205a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a HR 200 1-
$a Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market $f Ľudmila Novacká 330 $a Význam značky mesta v súvislosti s konkurencieschopnosťou na trhu cestovného ruchu. Teoretické výsledky aplikované v praxi na príklade Bratislavy, hlavného mesta Slovenska. Výsledky sú založené na prieskume dvoch autorov - použitie dotazníka a analýza video klipov. Značka Bratislavy vo vzťahu ku konkurencii. 463 -1
$1 010 $a 978-0-615-54307-9 $1 200 1 $a 29th EuroCHRIE $e annual conference, Dubrovnik, Croatia $e conference proceedings, 19-22 October 2011 $v S. 443-453 $1 210 $a Dubrovnik $c <The> American College of Management and Technology $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$a Bratislava 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0021368 $a Novacká $b Ľudmila $f 1953- $p EUBOBFKSC $9 100 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111205 $g AACR2 856 4-
$u http://www.eurochrie.org/news/2011/november/30/dubrovnik-conference-proceedings/
Počet záznamov: 1