Počet záznamov: 1  

Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1)

  1. SYS0144533
    LBL
      
    $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240306124823.3
    011
      
    $a 978-80-225-3279-2
    100
      
    $a 20111205$2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $a eng $a cze
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 $d Sustainable marketing and sustainable consumption : scientific papers $f Dana Voukounová a kol. $g zostavil Andrej Miklošík
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011
    215
      
    $a CD-ROM [123 s.]
    301
      
    $a VEGA 1/0418/11
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005552 $a rozvoj hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0008607 $a Klabusayová $b Naděžda $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111205 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.