Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1)
SYS 0144533 LBL $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306124823.3 011 $a 978-80-225-3279-2 100 $a 20111205$2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $a eng $a cze 102 $a SK 200 1-
$a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 $d Sustainable marketing and sustainable consumption : scientific papers $f Dana Voukounová a kol. $g zostavil Andrej Miklošík 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 215 $a CD-ROM [123 s.] 301 $a VEGA 1/0418/11 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005552 $a rozvoj hospodársky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0008607 $a Klabusayová $b Naděžda $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111205 $g AACR2
Počet záznamov: 1