Počet záznamov: 1  

Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu

  1. SYS0144799
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220808091253.1
    100
      
    $a 20111209d2000łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu $f Tomáš Výrost
    301
      
    $a VEGA 1/6047/99
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0104692 $1 010 $a 80-225-252-4 $1 200 1 $a Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie $e monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky $f Vanda Lieskovská, Vladimír Gazda (eds.) $v [S. 1-3] $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU $d 2000 $1 215 $a [100] s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073784 $a Výrost $b Tomáš $f 1978- $p EUBPHFKUF $9 100 $4 070 $T Katedra účtovníctva a financií PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111209 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.